neděle 22. února 2009

Zdravá elegance

Už jsem to za tu dobu zapomněl, jaké to je být přítomen na závodech ve standardních tancích. Včera večer jsme zase po roce natáčeli mistrovství republiky a bylo to fajn.

Byl to povedený šampionát, výborné výkony předváděly nejen vítězové, Dvořák s Šilhánovou - pár, který obdivuji pro jejich lehkost a snad až bezděčný cit pro detail, ale i další dvojice, třeba v nečekaně výtečné pohodě tančící stříbrní Houška s Třeštikovou. Ale i řada dalších dvojic se předvedla ve výborném světle, a to dokonce včetně některých párů, které se ani nedostaly do semifinále a vypadly ve čtyřiadvacítce.

Celá ta atmosféra mne pohladila na duši. Já vím, že i v tanečním sportu, jak to u estetických sportů bývá, je hodně nevraživosti a kamarádíčkování a naopak očerňování. ALe tak nějak si nemůžu pomoct, ve srovnání s jinými estetickými sporty jako kdyby tady i ty největší špatnosti byly prováděné tak nějak rytířsky a s elegancí. Možná je to podivná morálka, kterou to člověku vnucuje, ale zase lepší než to, s čím se člověk běžně setká.

Tak mne napadá, že se to může stát třeba tady na blogu. Skoro nikdo ho nečte, a přece se najde jakýsi nepodepsaný anonym, který sem přijde jen plivnout. Tenhle blog se obejde bez komentářů, pokud budou přibývat v tomto duchu. Tenhle blog je určený především pro čtenáře, ne pro ty, kteří mají dost prostoru pro své urážky jinde na internetu. A pokud sem chtějí psát jen mí známí a pak ti, kteří si tu anonymně léčí nějaké svoje komplexy, tak komentáře jednoduše zakážu. Známých se raději zeptám osobně a těch druhých mi líto nebude.

Žádné komentáře:

Okomentovat